Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Η ανάκριση...

Στοιχεία-φωτιά που αφήνουν υπόνοιες ότι στο διαμέρισμα του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου βρίσκονταν -τουλάχιστον μέχρι πριν από τη δολοφονία του- (εκτός από το μετέπειτα θύμα και τον 30χρονο κατηγορούμενο Γεωργιανό) και άλλα άτομα προκύπτουν από την έκθεση αυτοψίας και κατασχέσεως της αστυνομίας.

Τα συγκλονιστικά στοιχεία που πιθανώς δικαιώνουν τις αρχικές αναφορές για παρέα ατόμων που διασκέδασε στο διαμέρισμα παρακολουθώντας στην τηλεόραση τη σατιρική εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου έρχονται στο φως μετά την ενδελεχή ανάλυση της έκθεσης -γνώστρια της οποίας έγινε μέσω αξιόπιστων πηγών η «Espresso»- και αν μη τι άλλο αποδεικνύουν ότι το θρίλερ γύρω από τη δολοφονία με τα καλά κρυμμένα μυστικά συνεχίζεται.

Κορυφαία στοιχεία είναι η ανεύρεση και η περισυλλογή από τους αξιωματικούς που διενήργησαν την αυτοψία και την κατάσχεση τριών ανδρικών εσωρούχων, από τα οποία πιθανόν το ένα ανήκε στον ηθοποιό, ενώ τα άλλα δύο κανείς δεν γνωρίζει ακόμα ποιοι τα φορούσαν.

Το λευκό με την κίτρινη ρίγα που βρέθηκε πάνω στο ένα από τα δύο σκαμπό που υπάρχουν μπροστά από την τηλεόραση, στη δεξιά πλευρά του σαλονιού, είναι αυτό που φορούσε πιθανότατα ο άτυχος ζεν πρεμιέ. Ο λόγος είναι ότι πάνω του, αλλά και στην επιφάνεια του σκαμπό όπου ήταν ακουμπισμένο, οι αξιωματικοί παρατήρησαν εκτεταμένα ίχνη αίματος, με συνέπεια να συμπεραίνεται ότι το θύμα όταν δέχθηκε τα πρώτα χτυπήματα ήταν εκεί κοντά. Το δεύτερο, ένα μαύρο ανδρικό εσώρουχο, βρέθηκε κάτω από το τραπεζάκι του σαλονιού, ενώ το τρίτο το βρήκαν οι αστυνομικοί δίπλα στο κρεβάτι του υπνοδωματίου.

Ο δράστης στην προανακριτική απολογία του ισχυρίστηκε ότι καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο διαμέρισμα της Μετεώρων δεν έβγαλε το μαύρο σλιπ που φορούσε. Οπότε αυτόματα γεννιούνται τα ερωτήματα από ππότε ήταν εκεί τα εσώρουχα, δεδομένου ότι η οικιακή βοηθός είχε να πάει στο σπίτι από την προηγούμενη Παρασκευή, σύμφωνα με την κατάθεσή της. Ποιοι και σε ποιες συνθήκες έφυγαν από το διαμέρισμα χωρίς να φορέσουν τα εσώρουχά τους; Αν προϋπήρχαν ανδρικά εσώρουχα πεταμένα στο σαλόνι όταν έφτασαν εκεί ο Σεργιανόπουλος και ο Γεωργιανός, δεν θα θα είχε κάνει εντύπωση στον δράστη ώστε να αναφερθεί σε αυτά στην απολογία του;

Επόμενα στοιχεία είναι το ομοίωμα πέους που βρέθηκε δίπλα στο κρεβάτι αλλά και το προφυλακτικό, μια σακούλα κι ένα υφασμάτινο αντικείμενο που ήταν μαζί με μεταλλικό κύλινδρο πάνω στο κρεβάτι. Ευρήματα, δηλαδή, που δείχνουν ότι ίσως κάποιοι έπαιζαν εκεί.

Εντούτοις, σύμφωνα με τον κατηγορούμενο, ό,τι διαδραματίστηκε μεταξύ εκείνου και του ηθοποιού έγινε στο χολ και στο σαλόνι, ενώ δεν γίνεται καμιά αναφορά στην κρεβατοκάμαρα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από την ιατροδικαστική εξέταση, ο Νίκος Σεργιανόπουλος δεν είχε ερωτική συνεύρεση τη νύχτα της δολοφονίας του.

Για άλλη μια φορά όμως ο 30χρονος Γεωργιανός συλλαμβάνεται ψευδόμενος, αφού ανάμεσα στα κατασχεθέντα από τους αξιωματικούς είναι κι ένα βιβλίο με την ιστορία του κινηματογράφου που βρέθηκε πεσμένο στο δάπεδο του γραφείου και, όπως προκύπτει, δακτυλικό αποτύπωμα από το δεξί του δείκτη βρέθηκε στο εξώφυλλο του βιβλίου.

Πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού βρέθηκε ακόμα μια τηλεκάρτα αλλά και μια θήκη για κατσαβίδια, ενώ κάτω από αυτήν βρέθηκε ένα περιοδικό. Στο τραπέζι της κουζίνας βρέθηκε ένα άδειο κουτί γνωστού αναψυκτικού και από το τασάκι μαζεύτηκαν συνολικά είκοσι επτά αποτσίγαρα (!). Μέσα σε πόσο χρόνο κάπνισαν δύο άτομα σχεδόν ενάμισι πακέτο, ποιος χρησιμοποιούσε τηλεκάρτα και την ξέχασε και ποιος φυλλομετρούσε το περιοδικό είναι μερικά ακόμα ερωτήματα που γεννιούνται αν κανείς σκεφτεί τους ισχυρισμούς του Γεωργιανού για το πόσο άσχημα αισθανόταν μετά τη χρήση κοκαΐνης, που έφτασε μάλιστα στο σημείο και να μισοκοιμάται.

Ομως ο μακρύς κατάλογος των στοιχείων που γεννούν πολλές απορίες δεν σταματά εδώ. Σε έπιπλο που υπάρχει αριστερά από την πόρτα βρέθηκαν υπολείμματα λευκής σκόνης, μια ποσότητα συγκεντρωμένη έτσι ώστε να σχηματίζει ευθεία γραμμή και δίπλα ένα κομμάτι πλαστικό κίτρινο καλαμάκι. Είναι γνωστό ότι θύμα και κατηγορούμενος έκαναν χρήση κοκαΐνης, αλλά ο 30χρονος δεν έχει πει ότι κάποιος από αυτούς άφησε μια γραμμή για να τη σνιφάρει αργότερα. Ποιος ήταν αυτός;

Επιπλέον, γιατί μέσα στο ανοιχτό τάβλι που βρέθηκε πάνω σε χαμηλό τοίχο δεξιά του τζακιού υπήρχε ποσότητα καφέ σκόνης -πιθανότατα ηρωίνης- και γιατί πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού βρέθηκε μια ταμπακέρα με μηχανισμό κατασκευής αυτοσχέδιων τσιγάρων (στριφτών), η οποία περιείχε ποσότητα κάνναβης (φούντας); Ποιοι έκαναν ή σκόπευαν να κάνουν χρήση όλων αυτών των ναρκωτικών;

Τελευταίο στοιχείο είναι η ανεύρεση ενός τεμαχίου υφάσματος που βρέθηκε στο πάτωμα μπροστά από την πόρτα του διαμερίσματος. Ενα κομμάτι για το οποίο κανείς ακόμα δεν έχει απαντήσει πώς βρέθηκε εκεί και σε ποιον ανήκει. Αν, λοιπόν, τα ανωτέρω δεν φανερώνουν την ύπαρξη και άλλων στο διαμέρισμα, τότε οι αρμόδιοι οφείλουν να δώσουν στην κοινή γνώμη απαντήσεις για το τι σημαίνουν όλα αυτά.


ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ - ΜΑΝΟΣ ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ


Με «αμνησία» παρουσιάστηκε μπροστά στην ανακρίτρια

Σε τρεις σημαντικές αντιφάσεις υπέπεσε απολογούμενος χθες στη δεύτερη τακτική ανακρίτρια ο 30χρονος δολοφόνος του Νίκου Σεργιανόπουλου, David Murtikneli. Κατά τη διάρκεια της πεντάωρης παραμονής του στο ανακριτικό γραφείο ο αλλοδαπός εξιστόρησε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τη συνάντησή του με τον ηθοποιό το ξημέρωμα της 4ης Ιουνίου και τη μοιραία επίσκεψη στο διαμέρισμα της οδού Μετεώρων.

«Ξέχασε» όμως να απαντήσει σε τρεις σημαντικές ερωτήσεις: 1) Με ποιον τρόπο κατακρεούργησε τον ζεν πρεμιέ, 2) για ποιον λόγο «βούτηξε» τα δύο λάπτοπ, τα 100 ευρώ και το κινητό τηλέφωνο και 3) τι ώρα έφυγε από το «ματωμένο διαμέρισμα».
Με τη βοήθεια μεταφράστριας, ο κατηγορούμενος είπε το ίδιο «ποιηματάκι» που είχε πει και στην Ασφάλεια.
Οτι δηλαδή γύρω στις 6.00 το πρωί της 4ης Ιουνίου καθόταν στην πλατεία Βικτωρίας, όταν τον πλησίασε ο Νίκος Σεργιανόπουλος, του έπιασε την κουβέντα και τον «έπεισε» να πάνε στο διαμέρισμά του, όπου θα έπιναν κοκαΐνη και θα καλούσαν γυναίκες. Στη συνέχεια πήγαν, σύμφωνα με όσα επανέλαβε και χθες, στο διαμέρισμα, ρούφηξαν κοκαΐνη, κάθισαν αρχικά στο τραπεζάκι και στη συνέχεια στον καναπέ, γδύθηκαν και εκείνος στη συνέχεια από τη ζαλάδα μισοκοιμήθηκε.

Και κάπου εκεί άρχισαν τα «φάλτσα» της απολογίας του δράστη. Προανακριτικά ισχυρίσθηκε ότι όταν ο ζεν πρεμιέ τον απείλησε με το μαχαίρι ζητώντας του να ενδώσει στις ιδιαίτερες σεξουαλικές του προτιμήσεις... «του σπρώχνω τα χέρια από πάνω μου και με μια λαβή τον πετάω κάτω... Ενώ λοιπόν ο Σεργιανόπουλος ήταν στο πάτωμα, έπεσα από πάνω του, κυλιστήκαμε στα πατώματα, του πήρα το μαχαίρι. Οπως ήμουν πεσμένος με την πλάτη στο πάτωμα, ο Σεργιανόπουλος ήταν από πάνω μου με την πλάτη σε μένα, η πλάτη του δηλαδή ακουμπούσε στο στήθος μου. Οπως ήμασταν έτσι, με το αριστερό μου χέρι κρατούσα το μαχαίρι, με το οποίο του έκοψα το λαιμό από τη μια άκρη στην άλλη. Μετά όπως τον είχα με την πλάτη του σε μένα, άρχισα να τον μαχαιρώνω στην κοιλιά...»

Ωστόσο ενώπιον της ανακρίτριας, θέλοντας προφανώς να δείξει ότι βρισκόταν εν βρασμώ ψυχής, επισήμανε πως δεν θυμάται με ποιον τρόπο σκότωσε τον ηθοποιό. Ισχυρίσθηκε ότι ήταν ζαλισμένος, ότι έβλεπε το θύμα «παραμορφωμένο» και «πιο μεγάλο» λόγω της κόκας και είπε για το σκηνικό του φόνου: «Την ώρα που σηκωνόμουν δεν του πήρα το μαχαίρι. Του έκανα μια λαβή τζούντο επειδή ήθελα να του απομακρύνω το χέρι από το λαιμό μου. Ηθελα να τον ακινητοποιήσω. Δεν θυμάμαι αν του έπεσε το μαχαίρι από τα χέρια... Δεν θυμάμαι τι έγινε, κάποια στιγμή είδα τα χέρια μου να είναι γεμάτα αίματα. Δεν θυμόμουν που τον είχα τραυματίσει και ρωτούσα τους αστυνομικούς. Δεν θυμάμαι ούτε πως ούτε πόσα χτυπήματα του έδωσα ούτε σε ποια σημεία τον χτύπησα».

Η δικαστική λειτουργός πάντως δεν φάνηκε να πείθεται από την «αμνησία» του δράστη, αλλά και από τον ισχυρισμό του ότι με τη λαβή τζούντο δεν κατάφερε να αρπάξει το μαχαίρι από τον Σεργιανόπουλο. Γι’ αυτό και ζήτησε να γίνει αναπαράσταση της λαβής, βάζοντας μάλιστα έναν εκ των δικηγόρων του Γεωργιανού να υποδυθεί το θύμα! Στη συνέχεια της απολογίας του ο δράστης υπέπεσε και στη δεύτερη αντίφαση. Ενώ προανακριτικά περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο πήρε τα λάπτοπ, το κινητό και 100 ευρώ του «σφαγμένου» ηθοποιού, χθες υποστήριξε ότι αδυνατεί να θυμηθεί το λόγο που έκλεψε.

Και ολοκλήρωσε την τριάδα των αντιφάσεων λέγοντας ότι δεν θυμάται την ώρα που έφυγε από το διαμέρισμα, ενώ στην αστυνομία είχε κάνει λόγο για κάποια στιγμή μεταξύ 9.00 και 11.00 το πρωί. Από την πλευρά της η δικαστική λειτουργός επέμεινε πολύ στο λόγο που ακολούθησε τον Σεργιανόπουλο στο σπίτι του.

Ανακρίτρια: Πώς ακολουθήσατε έναν άγνωστο άνδρα που σας είχε πει να κάνετε χρήση ναρκωτικών αφού εσείς δεν είχατε ξανακάνει;
Δράστης: Με έπεισε, κέρδισε την εμπιστοσύνη μου και δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο. Εξάλλου για να με πείσει είπε ότι θα καλούσε και γυναίκες.
Ανακρίτρια: Πώς θα προλαβαίνατε μετά από όλα αυτά να είστε στο Πέραμα στις 7.00 το πρωί;
Δράστης: Επειδή πάω πολλές φορές στο Πέραμα και δεν έχει δουλειά, σκέφτηκα ότι θα είναι μια ευκαιρία να ζήσω κάτι που δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω.
Ανακρίτρια: Είχατε καθόλου στο μυαλό σας το ενδεχόμενο πως ο άνθρωπος θα σας ζητούσε κάποια ανταλλάγματα γι’ αυτά που σας προσέφερε;
Δράστης: Οχι.


«Ζητάω συγγνώμη, πονάω πολύ»

«Ζητάω συγγνώμη από τους συγγενείς, πονάω πολύ» ήταν τα μοναδικά λόγια που είπε στους δημοσιογράφους αμέσως μετά την απόφαση της προφυλάκισής του ο 30χρονος Γεωργιανός. Ο αλλοδαπός δολοφόνος του Νίκου Σεργιανόπουλου προσήλθε στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων λίγο μετά τις 9.00 το πρωί, φορώντας τα ρούχα (παντελόνι και πουκάμισο) που αγόρασε χθες η πεθερά του και του πήγε στη ΓΑΔΑ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του έξω από την πόρτα της ανακρίτριας παρέμενε με σκυμμένο το κεφάλι, ενώ οι μοναδικές κουβέντες που αντάλλαξε μετά το πέρας της απολογίας του ήταν με τη μεταφράστρια και τους δικηγόρους του.

Από την πλευρά τους οι δικηγόροι του Δημήτρης Γκαβέλας και Νίκος Καραδήμας έκαναν λόγο για «αναμενόμενη απόφαση», λέγοντας παράλληλα πως ο Γεωργιανός σκεφτόταν να παραδοθεί, αν δεν τον έπιαναν. Την ίδια στιγμή σε δήλωση παράστασης πολιτικής αγωγής προχώρησε ο δικηγόρος της οικογένειας Σεργιανόπουλου Αλέξης Στεφανάκης.


Μ. ΔΗΜΑ - Π. ΚΟΥΣΟΥΛΟΣ
Φωτ.: ΓΟΥΪΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ

1 σχόλιο:

ibrahiemyamauchi είπε...

Why did i need to have to cancel my account in order to withdraw money
As a 보령 출장안마 result, 전라북도 출장안마 i need to cancel my 충청북도 출장샵 account in order to withdraw money from my account. I 익산 출장안마 don't have a problem with this 김포 출장안마 but, as a result, I want to avoid